e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: jaka wódka na wesele???  (Przeczytany 163045 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline pekaes

  • nowicjusz
Odp: jaka wódka na wesele???
25 listopada 2007, 21:42
Rodzaj wodki to oczywiscie rzecz gustu i zasobnosci portfela.  Na pewno nalezy sie wystrzegac tych z dolnych polek sklepowych, natomiast jesli kogos stac na Absoluta lub Finlandie to czemu nie? Wazne, by wodka byla PORZADNIE zmrozona.  Moim faworytem jest Wyborowa (zmrozona wchodzila rewelacyjnie).  Zastanawiam sie takze nad Sobieskim.  Przy kupnie moze jednak zawazyc sensowna promocja - np.  sok w cenie wodki lub cola.

Offline bubulina Kobieta

  • uzależniony
Odp: jaka wódka na wesele???
26 listopada 2007, 12:28
a ja polecam palac vodke(jezeli tak to sie pisze) na nasze pałacowa wodke-bardzo dobra a i cena nie jest zabijajaca. my mielismy ja na weselisku i wszystkim smakowala a butelka naprawde jest ladna--fakt zostalo nam mnostwo butelek ale to dla tego ze zaduzo kupilismy:))

Offline mk.mika Kobieta

  • maniak
    • Słońce i Księżyc stałoz się jednością- relacja
  • data ślubu: 6 czerwca 2009
Odp: jaka wódka na wesele???
28 listopada 2007, 13:38
Dziewczyny alkohol to właśnie rzecz gustu ale i sprawdzenia - my wybraliśmy droższa wódke tylko dlatego że taki alkohol pijemy bo jest sprawdzony, nawet w większych ilościach nie cierpi sie zbytnio  na drugi dzień. My wybralismy Belwedera, wiem że w sklepach jest koszmarnie drogi, ale w hurcie jest dużo przyjemniejsza cena. Troche kasy pójdzie ale cóż jak sie taki pije to trzeba kase wyłożyć.

Offline ika3w Kobieta

  • Ilona
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23.08.2008r
Odp: jaka wódka na wesele???
28 listopada 2007, 13:48
U mnie bedzie Krakus


Offline mk.mika Kobieta

  • maniak
    • Słońce i Księżyc stałoz się jednością- relacja
  • data ślubu: 6 czerwca 2009
Odp: jaka wódka na wesele???
28 listopada 2007, 13:49
ika napisałam Ci w zniecierpliwionych o wódeczce przeczytaj sobie.

Offline Pinesia Kobieta

  • forumowicz
Odp: jaka wódka na wesele???
28 listopada 2007, 23:21
Mika masz racje z tym, że jeśli chodzi o wódkę to rzecz gustu. Ja generalnie wódki nie pijam.. ewentualnie jakieś drinki :) ale jak mam sie już napić to Maximusa albo Finlandię to są wódki, które mi smakują :)

Offline Ania1234 Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 02.08.2008
Odp: jaka wódka na wesele???
13 stycznia 2008, 17:59
My już zrobilismy zakup alkoholu! U nas bedzie Pan Tadeusz i do tego winka czerwone i białe- kilka rodzajów.

Offline agu-s Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: jaka wódka na wesele???
27 stycznia 2008, 17:32
My będziemy mieć Bolsa, po niej się nie choruje bardzo  ;)
a finlandii za bardzo nie lubimy i całe szczęście bo droga jest  ;)

Offline baska98 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 31 maj 2008
Odp: jaka wódka na wesele???
27 stycznia 2008, 18:25
my z chęcią zakupilibyśmy Finlandię ale niestety jest za droga i dlatego mamy problem, bo teraz nie wiemy co kupić :(

Offline anetka71 Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 11.10.2008
Odp: jaka wódka na wesele???
28 stycznia 2008, 23:46
Moja rodzinka chciala Smirnoffa,ale rodzinka PM obstawiala Bolsa,a ze tak naprawde na wodce to ja sie nie znam,wiec zostalo na Bolsie.
Najbardziej chcielismy Finlandie,ale no niestety...cena...

Offline evita12

  • nowicjusz
  • data ślubu: 31.05.2008
Odp: jaka wódka na wesele???
1 lutego 2008, 18:58
u nas będzie Pan Tadeusz, ale na różnych uroczystościach "spożywamy" wyborową-jest naprawdę bardzo "dobra"

Offline malgosiak Kobieta

  • forumowicz
Odp: jaka wódka na wesele???
5 lutego 2008, 16:37
ostatnio slyszalam od pewnego konesera ;) ze teraz wodka Wyborowa jest lepsza niz Finlandia.. ale wiadomo ze kazdy ma inny gust..ja nie mam pojecia jeszcze na co sie zdecyduje.. :)

Offline madziq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 26.04.2008
Odp: jaka wódka na wesele???
6 lutego 2008, 10:37
my mamy chyba mała znaną wódkę "Kłosówkę" wersja limitowana z kłosem w środku.  nie dość że wygląda bardzo atrakcyjnie to nie ma po niej kaca ;) wypróbowałam na sobie i  znajomych.  nie jest taka gorzka w smaku jak inne da się pic bez przepitki ale kopie odpowiednio  ;D niestety ceny nie pamiętam kupiliśmy ją pare miesięcy temu.

Offline agu-s Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: jaka wódka na wesele???
6 lutego 2008, 10:45
madziq a to nie jest coś jak żubrówka?? czy to zupełnie coś innego?  :D

Offline mk.mika Kobieta

  • maniak
    • Słońce i Księżyc stałoz się jednością- relacja
  • data ślubu: 6 czerwca 2009
Odp: jaka wódka na wesele???
6 lutego 2008, 10:46
Są różne rodzaje takich wódek właśnie jak żubrówka, tak jest i debowa i kłosówka tez obiła mi sie o uszy.

Offline madziq Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 26.04.2008
Odp: jaka wódka na wesele???
6 lutego 2008, 10:47
to jest jakby jej odmiana ale o niebo lepsza w smaku przynajmniej moim zdaniem.  moi znajomi też tak stwierdzili  :)

Offline joannaM Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2008
Odp: jaka wódka na wesele???
14 lutego 2008, 09:22
My zastanawiamy sie nad czerwonym Smirnoff'em. no i jeszcze nad Palace Vodka.
Ale wybór to pewnie będzie dużo zależał od cen jakie będą w hurtowni.
On 2011
Ona 2013

Offline joannaM Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2008
Odp: jaka wódka na wesele???
14 lutego 2008, 09:48
u nas by nie przeszła żadna smakowa - rodzina pije czystą biała wódkę

Moim zdaniem na wesele najlepsza jest czysta biała wódka, nie każdy gustuje w smakowych.
On 2011
Ona 2013

Offline joannaM Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2008
Odp: jaka wódka na wesele???
14 lutego 2008, 11:13
bezpieczniej jest postawic cos, co jest standardowe ;)

właśnie  :)
On 2011
Ona 2013

Offline hebdzia Kobieta

  • bywalec
  • data ślubu: 30.08.2008
Odp: jaka wódka na wesele???
14 lutego 2008, 11:24
my planujemy czarnego nemirofa
co do kolorowych alkocholi to będzie barek z kolorowymi wódkami typu żołądkowa, żubrówka i wiskacze oczywiscie winko też tam będie stało ;)

Offline rudzia30 Kobieta

  • użytkownik
Odp: jaka wódka na wesele???
18 lutego 2008, 19:06
Dla mnie jeżeli chodzi o najtańszą i dobrą to bezapelacyjny jest

"PAN TADEUSZ" - cena nie jest wygórowana, w smaku wyśmienity.

Nie polecam wszędzie reklamowany Maximus - ochydztwo, nawet po zimnym można mieć dreszcze!

Offline baska98 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 31 maj 2008
Odp: jaka wódka na wesele???
18 lutego 2008, 19:49
a mi właśnie już kilka osób polecało Maximusa  :drapanie: nigdy nie będzie tak, że będzie smakować coś wszystkim.
dla mnie wódka jest dobra jak jest dobrze schłodzona :)

Offline rudzia30 Kobieta

  • użytkownik
Odp: jaka wódka na wesele???
18 lutego 2008, 23:14
To proste można przed ślubem spróbować i nie bedzie problemu.

Offline OwieczkaB Kobieta

  • nowicjusz
  • data ślubu: 07.06.2008
Odp: jaka wódka na wesele???
23 lutego 2008, 13:28
U nas będzie Palace Vodka - sprawdzona - smaczna i bez kaca na drugi dzień, a do tego jeszcze w dobrej cenie

Offline Kora29 Kobieta

  • entuzjasta
  • data ślubu: 30.08.2008 r.
Odp: jaka wódka na wesele???
24 lutego 2008, 22:56
A dziewczyny - cena 21 zł za Pana Tadeusza - to dobra cena?
Gdzie ją w Szczecinie kupię (taniej rzecz jasna)?! ::)
Pozdrawiam.

Offline Ania1234 Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 02.08.2008
Odp: jaka wódka na wesele???
25 lutego 2008, 09:29
My płacilismy 17.85 zł  za Pana Tadeusza...

Offline Kora29 Kobieta

  • entuzjasta
  • data ślubu: 30.08.2008 r.
Odp: jaka wódka na wesele???
25 lutego 2008, 10:05
O kurcze...ale Wy daleko...cholera... ;)

Offline Ania1234 Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 02.08.2008
Odp: jaka wódka na wesele???
25 lutego 2008, 10:23
Troszkę daleko... A szkoda!  :-* :-* :-*

Offline ricardo Kobieta

  • Patrycja
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 08.09.2007
Odp: jaka wódka na wesele???
25 lutego 2008, 13:19
Kora najlepiej będzie jak po prostu będziecie co jakiś czas sprawdzać ofertę wszystkich hipermarketów. Jak w jakimś będzie promocja taka typowa to już nigdzie indziej taniej nie znajdziecie. I w makro wcale nie jest tak tanio. My właśnie przez taką promocję znajleźliśmy zawiszę i zaoszczędziliśmy. A jakbyśmy kupili w makro w ich niby promocji to niestety - tanio by nas nie wyszło.

Do sierpnia to napewno promocje będą, tylko na bieżąco musicie patrzeć. Jak przy okazję będę na zakupach to zobaczę co jest w promocji.

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2005
Odp: jaka wódka na wesele???
25 lutego 2008, 13:23
dokładnie..

nawet lidl, biedronka czy inne dyskonty maja swoje promocje.. z racji tego,ze sa to z założenia tanie sklepy to i alkohole bywaja tam tanie..

tyle że.. w lidlu znalazłam karteczkę,ze nie sprzedają w ilościach hurtowych.. nie wiem jak z alkoholem..  ::)