e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Dziewczyny z podkarpackiego(i okolic)  (Przeczytany 60911 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gosiaaa Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 28.04.2007
Dziewczyny z podkarpackiego(i okolic)
22 października 2006, 19:14
Vall, czytając te wszystkie przygotowania i to kiedy wiele par je zaczyna ... to aż zaczynam się bać! Ale mam nadzieję, że nam się uda. Chciałabym jeszcze pójść na jakąś krótką naukę tańca ... wogóle nie wyobrażam sobie na razie tego wszystkiego. Problem jest jeszcze w tym, że oboje pracujemy i nie mieszkamy w jednej miejscowości. Dzieli nas jakieś 120km ... dodatkowo mój narzeczony kończy studia zaocznie ... także tak naprawdę nie mamy się kiedy za to wszystko zabrać.
Chciałabym, żeby już bylo po wszystkim ;-)
Pozdrawiam

Offline merkunek Kobieta

  • Chuck Norris
Dziewczyny z podkarpackiego(i okolic)
22 października 2006, 20:23
Gosieńko będzie dobrze :-) nie znam pary, która by nie zdążyła  :mrgreen:

Offline paulina*

  • użytkownik
Dziewczyny z podkarpackiego(i okolic)
25 października 2006, 20:38
gosiaku przygotowania nie zajmuja az tyle czasu-wiecej w tym otoczki :-)  my załatwilismy wszystko błyskawicznie, jedyne co to dobieranie stroju zajmuje ddduuuzzzoooo czasu ale to mozecie robic osobno :-)

Offline Vall Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 07.07.2007 :smile:
Dziewczyny z podkarpackiego(i okolic)
25 października 2006, 22:30
Cytat: "Gosiaaa"
Chciałabym, żeby już bylo po wszystkim

hehehe...e chyba nei powszytskim, tlyko chciałbys zeby ten dzien nadszedł juz :)!!

Offline Gosiaaa Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 28.04.2007
Dziewczyny z podkarpackiego(i okolic)
28 października 2006, 17:37
może i chciałabym żeby ten dzień już nadszedł. A tu jeszcze dokładnie pół roku!

Offline paulina*

  • użytkownik
Dziewczyny z podkarpackiego(i okolic)
30 października 2006, 14:51
gosia ty zamiast stresowac sie przygotowaniami, pisz listy " do nieba" zebysmy mialy ładna pogode bo przysłowia kwietniowe nie daja wiele nadziei  :lol:

Offline Vall Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 07.07.2007 :smile:
Dziewczyny z podkarpackiego(i okolic)
30 października 2006, 22:46
Cytat: "paulina*"
pisz listy " do nieba"

  :skacza:  
dobre -no to ciewczynki napiszcie razem :)
A faktycznie ostatnio raczej kwiecien bywał ciepły  -wogóle to mamy teraz dwie pory roku: zima i lato, wiec hcyba bedzie cudnie :) nie za gorąco,ale cipelutko :)
Tego wam życze :)

Offline Gosiaaa Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 28.04.2007
Dziewczyny z podkarpackiego(i okolic)
31 października 2006, 12:29
Cytat: "paulina*"
gosia ty zamiast stresowac sie przygotowaniami, pisz listy " do nieba" zebysmy mialy ładna pogode bo przysłowia kwietniowe nie daja wiele nadziei

Dobra, będziemy pisać listy;-)
Mój brat w tym roku w kwietniu brał ślub i miał ładną pogodę. Mam nadzieję, że tak będzie i w przyszłym. W końcu ślub mam w drugiej połowie, więc powinna być pogoda pewniejsza.

Offline Wercia Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 03.05.2003r
Dziewczyny z podkarpackiego(i okolic)
31 października 2006, 21:45
Gosiaaa mieszkamy od siebie tylko 25 km :mrgreen:  Wreszcie ktoś z moich okolic  :skacza:

Offline merkunek Kobieta

  • Chuck Norris
Dziewczyny z podkarpackiego(i okolic)
31 października 2006, 21:53
Cytat: "wercia"
Gosiaaa mieszkamy od siebie tylko 25 km :mrgreen:  Wreszcie ktoś z moich okolic  :skacza:


no chyba nie teraz...  :mrgreen:

Offline Gosiaaa Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 28.04.2007
Dziewczyny z podkarpackiego(i okolic)
1 listopada 2006, 18:51
Cytat: "merkunek"
wercia napisał/a:   
Gosiaaa mieszkamy od siebie tylko 25 km Mr. Green Wreszcie ktoś z moich okolic Skaczą   


no chyba nie teraz...

merkunek to chyba było do mnie;-)
Chyba mamy jakieś podobne nicki ... przynajmniej masz podpis pod wypowiedziami Gosiaaa;-)

Cytat: "wercia"
osiaaa mieszkamy od siebie tylko 25 km Mr. Green Wreszcie ktoś z moich okolic

No też się cieszę. Dziś nawet tamtędy przejeżdzałam;-)

Offline promyczek Kobieta

  • użytkownik
  • data ślubu: 13.08.2006
Dziewczyny z podkarpackiego(i okolic)
2 listopada 2006, 13:09
hej a ja jestem z mielca-tez podkarpacie :)

Offline merkunek Kobieta

  • Chuck Norris
Dziewczyny z podkarpackiego(i okolic)
2 listopada 2006, 13:17
Cześć Promyczku :-)

Nie Gosiu, to było do Werci, zresztą ją zacytowałam :-)

Offline Vall Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 07.07.2007 :smile:
Dziewczyny z podkarpackiego(i okolic)
2 listopada 2006, 14:23
promyczek, witam w regionalnym wąteczku  :mrgreen:

Offline Wercia Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 03.05.2003r
Dziewczyny z podkarpackiego(i okolic)
2 listopada 2006, 21:44
Cytat: "merkunek"
no chyba nie teraz...  


Merkunku w sumie to od 3 lat mieszkam w Irlandii i w Polsce spędzam tylko dwa tygodnie w roku :(  ale pochodzę z miejscowości oddalonej o 25 km od Stalowej Woli :wink:

Offline Gosiaaa Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 28.04.2007
Dziewczyny z podkarpackiego(i okolic)
4 listopada 2006, 15:56
wercia, ale ślub bierzecie w Polsce czy w Irlandii?

Offline merkunek Kobieta

  • Chuck Norris
Dziewczyny z podkarpackiego(i okolic)
4 listopada 2006, 21:50
Cytat: "Gosiaaa"
wercia, ale ślub bierzecie w Polsce czy w Irlandii?


Looknij na awatar Werci  Gosiu :-)

a tutaj link do jej ślubnej relacji: http://forum.e-wesele.pl/viewtopic.php?t=4257&highlight=wercia :-)

Offline Wercia Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 03.05.2003r
Dziewczyny z podkarpackiego(i okolic)
5 listopada 2006, 12:34
Cytat: "Gosiaaa"
wercia, ale ślub bierzecie w Polsce czy w Irlandii?


Ślub cywilny mieliśmy 03.05.2003 r. w Polsce, a kościelny 05.08.2007 r. również w Polsce. Bardzo tęsknię za rodzinką i za Polską ale jeszcze parę latek będę w Irlandii. Takie czasy.... :(


Cytat: "merkunek"
tutaj link do jej ślubnej relacji: http://forum.e-wesele.pl/viewtopic.php?t=4257&highlight=wercia


Merkunku dziękuję za wstawienie linka :D  :serce:

Offline Gosiaaa Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 28.04.2007
Dziewczyny z podkarpackiego(i okolic)
5 listopada 2006, 13:10
Cytat: "merkunek"
Looknij na awatar Werci Gosiu Smile

merkunek, patrzyłam tak, żeby zobaczyć tam 2007 rok;-) :oops:

Offline merkunek Kobieta

  • Chuck Norris
Dziewczyny z podkarpackiego(i okolic)
5 listopada 2006, 22:26
Cytat: "Gosiaaa"
Cytat: "merkunek"
Looknij na awatar Werci Gosiu Smile

merkunek, patrzyłam tak, żeby zobaczyć tam 2007 rok;-) :oops:


czyli każdy widzi co chce :-)  :mrgreen:

Offline Gosiaaa Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 28.04.2007
Dziewczyny z podkarpackiego(i okolic)
6 listopada 2006, 17:13
Cytat: "merkunek"
czyli każdy widzi co chce Smile Mr. Green

No ja zawsze widzę, to co chcę ;-)

Gabiś

  • Gość
Dziewczyny z podkarpackiego(i okolic)
11 listopada 2006, 16:44
no ja jesten z Jasłą:):) teraz mieszkam w Warszawie ale jednak przez 20lat mieszkałąm w Jaśle:) i tam też będzie moje wesele:) Pod Skałą:) Pozdrawiam wszystkie koleżanki z moich okolic:)

Offline merkunek Kobieta

  • Chuck Norris
Dziewczyny z podkarpackiego(i okolic)
11 listopada 2006, 21:21
no nie, że też wyjechane jesteście...niby z Jasła, ale nie z Jasła... :mrgreen:

A tak poza tym to Cię witam :-)

Gabiś

  • Gość
Dziewczyny z podkarpackiego(i okolic)
12 listopada 2006, 11:36
nie no poprostu pochodzę z Jasła. ale teraz się przeprowadziąłm do mojego Aniołka. Ale wesele ma być w miejscowości panny młodej więc w Jaśle:)

Offline Vall Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 07.07.2007 :smile:
Dziewczyny z podkarpackiego(i okolic)
13 listopada 2006, 08:03
Gabiś,   :hello:  Krajanko :)

Offline renta.d

  • nowicjusz
Dziewczyny z podkarpackiego(i okolic)
21 listopada 2006, 20:13
witam, mam termin na 30.06.2007 i myślałam ze organizacja zajmie mi kilka dni... niestety po początkowym szczęściu powoli zaczynaja sie schody... coraz dłuższsa lista gości, coraz droższe usługi, ponadto dystans - pochodze z rzeszowa ale mieskam wwe Wroclawiu, ale slub w rodzinnym mieście...będę tam dopiero na świeta i nie wiem jak zdąże w tym czasie kilku świątecznych dni wszytsko załatwić...

Offline Vall Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 07.07.2007 :smile:
Dziewczyny z podkarpackiego(i okolic)
22 listopada 2006, 14:18
renta.d, no niestety przygotwnaie ślubu i wesela, to cięzka robota, aczkolwiek przyjmna :)

Offline merkunek Kobieta

  • Chuck Norris
Dziewczyny z podkarpackiego(i okolic)
22 listopada 2006, 14:22
Cytat: "Vall"
renta.d, no niestety przygotwnaie ślubu i wesela, to cięzka robota, aczkolwiek przyjmna :)


dokładnie tak, a poza tym to witaj wśród nas ;-)

Offline ulunia Kobieta

  • użytkownik
Dziewczyny z podkarpackiego(i okolic)
25 listopada 2006, 08:35
dlaczego mnie tu tyyyyyle nie bylo ??  :shock:

nie dostawałam powiadomien  :twisted:

pozdrawiam wszystkie forumki podkarpackie - i te przygotowujące sie i te juz po wielkim dniu  :P

obiecuje zagladac czesciej  :P

Offline Vall Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 07.07.2007 :smile:
Dziewczyny z podkarpackiego(i okolic)
25 listopada 2006, 12:57
Cytat: "ulunia"
obiecuje zagladac czesciej

no , a my 3mamy za słowo :)